תופעות לואי מטיפולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ובריאות מהירה לכולנו!! טיפול דו שבועי בטקסול - מהן תופעות הלואי? האם יש דרך להתגבר על טעם ברזל או מתכת בפה ? תודה על העצות.
היי עליזה אני עברתי טקסול שבועי, אבל כעקרון תופעות של הטקסול, אם את לא אלרגית אליו. הן קלות. לגבי הטעם בפה, אני לעסתי מסטיק מנטה בכמויות וצחצחתי את הלשון והחניכיים במיוחד. המון בריאות רונית
היי עליזה, אני אחרי הטיפול השלישי, תופעות הלוואי העיקריות אם אין אלרגיה הן כאבי עצמות ושרירים לזה אני לוקחת נקסין ואופטלגין, ופטריה בפה שבטח כבר פגשת.... הכאבים עוברים אחרי השבוע הראשון. לטעם בפה פשוט צריך לשתות המון. שיהיה בהצלחה