הקרנות - שאלה לדר' בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עומדת לפני הקרנות . היות והן יפלו על חגים שבהם אצטרך לעשות הפסקה של יום/יומיים , השאלה היא : האם כדאי לחכות עם ההקרנות עד לאחר החגים ורק אז להתחיל, כדי להמנע מדילוג על ימים (לשמור על רצף של 5 שבועות) או שזה לא נורא הדילוג הזה ? עד כמה הדילוג ביום או יומיים פוגע באיכות ההקרנות ? תודה מראש.
דחיות של יום יומיים עקב חגים אינן פוגעות היעילות ההקרנות, לא כדאי להמתין עד אחרי החגים (פסח?)
תודה על תשובתך. כוונתי אכן היתה לפסח.