INDOLE3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הגידול שהיה לי אינו רגיש להורמונים.הלכתי לד"ר עירון שהוא מומחה לרפואה טבעונית והומיאופטית והוא נתן לי בין היתר גם את הINDOLE3 כשדיברתי עם מכר שמתמצא קצת בתחום הוא אמר שלי שהINDOLE3 הוא גם חסם אסטרוגן ומתאים יותר לגידולים רגישים להורמונים. מי שמבין בתחום - מה דעתכם?
רנה שלום, המכר שלך צודק ואכן בעבודות שנעשו בקליפורניה נמצא שהI3C יעיל יותר בגידולים שהם ER POSITIVE. יחד עם זאת הI3C נמצא יעיל גם בגידולים שהם ER NEGATIVE בשילוב עם CALCIUM D'GLUCARATE. החומר אסור לשימוש במהלך הריון!! ישנן התיחסויות קודמות של גובי לI3C באתר, אותן אני מניח ניתן למצוא באמצעות מנגנון החיפוש. בהצלחה, נדב