שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול הלכתי לבדיקה שגרתית (יש לי הרבה פיברואדנומות בשני השדיים..) ובבדיקה הרופא השתמש לראשונה במכשיר שנראה כמו "פן" לשיער..הוא כיבה את האור לרגע ומחץ לי את החזה עם המכשיר. הבדיקה הזאת היתה מאוד קצרה.. שאלתי אותו מה זה המכשיר הזה כי אף פעם לא ראיתי אותו והוא אמר לי שהוא לגילוי גידולים ממאירים..??? מישהו יכול בבקשה לתת לי מידע על המכשיר?? ואם הוא השתמש בו האם זה בגלל שהוא חשד אצלי במשהו..??? תודה מראש, לי
שלום לי, זה לא נשמע לי מוכר - אלא אם זה היה אולטרסאונד: לבדיקת אולטרסאונד נהוג לכבות את האור.