HER+3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בלוטות נגועות ובביופסיה נרשם HER +3 אני יודעת שזה אומר סרטן אלים. אז לעזאזל אפשר לצאת מזה???? אני לא מחפשת עידודים רק עובדות על כאלה שהצליחו להתגבר?!
אביגיל ראשית מותר לך (ואולי אף כדאי לך) לחפש עידודים, זה לא דבר מזיק בדרך כלל שנית, לא מטפלים בבדיקות מטפלים בבני אדם! הבדיקה שציינת היא אחד המדדים לאופי הגידול שנמצא אצלך, והיא יכולה להשליך על בחירת הטיפול ולא יותר שלישית, מאחר ולא ציינת כל פרטים נוספים כמו מספר הבלוטות המעורבות, גודל הגידול, מצב הרצפטורים ועוד, לא אוכל להשיב לך תשובה יותר קונקרטית, . בסופו של דבר הכל סטטיסטיקה ואת לעצמך ולמשפחתך 100%, אז עזבי נא את הסטטיסטיקה ורק דאגי להיות בטוחה שאת מקבלת את הטיפול הכי נכון לך בהצלחה ו..התעודדי
באם מדובר בסרטן שד מוקדם, בררי אצל האונקולוג המטפל בך אפשרות להכנס לפרוטוקול מחקרי המיועד לחולות עם סרטן שד מוקדם בעל ביטוי יתר של HER2. קימים בארץ שני מחקרים שונים, BCIRG006 ו HERA, כדאי בהחלט לחשוב על קבלת טיפול במסגרת זו. ניתן לקבל טיפול במסגרת פרוטוקולים אלו במרבית במכונים הארץ. ו.. כן בהחלט אפשר לצאת מזה, אך חסרים הרבה מאד נתונים לגבי מצביך בכדי לתת לך פרוט מדויק יותר