תוצאות בדיקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתת שד + הוצאת 3 בלוטות התשובה הפתלוגיתהראשונית הראתה שאין בלוטות נגועות. עכשיו קיבלתי תשובה נוספת לבדיקה שנעשתה לבקשת הרופא המטפל. וזאת התשובה - נעשו צביעות אימונוהיסטוכימיות ל-CD68 ו -CYTOKERATIN MNF116 בקשרי לימפה. בבדיקה לא נמצאו תאים חיוביים ל-MNF116, אך נמצאו היסטואוציטים מרובים בסינוסים חיוביים ל-CD68. אינני מבינה מה אומרת התוצאה הנ'ל ואודה לרופאה אם היא תסביר לי מה פרוש הבדיקה. והאם היא מצביעה בכל אופן על נגיעות בבלוטות. תודה רבה.!
אינני מבינה למה אני לא מקבלת תשובה על שאלתי . אני מאוד לחוצה ! . תודה.
צביעה חיובית ל \CD68 אינה מעידה על גרורות בבלוטות הלימפה, זהו חלבון הנמצא בתאים מסוג מונוציטים ומאקרופאגים לא תאי סרטן שד
דר' בן ברוך תודה רבה לך מכל הלב!!!