טיפולים כימוטרפיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אישתי בת 48 עברה ניתוח להסרט גידול סרטני מהשד,צריכה לעבור טיפולים כימוטרפיים , למה עלינו לצפות?
שלום צביקה, אנו מבינות את ההתלבטויות והמחשבות. אנו ממליצות לך לקרוא באתר עמותת אחת מתשע (הקישור נמצא במעלה הדף צבוע בכחול) ובו מידע רב על הטיפולים , ובכלל מידע שיכול לעזור ולהבין. בנוסף עמותת אחת מתשע מפעילה קו חם , קו תמיכה לחולות סרטן שד ובני משפחותיהן. הקו מופעל על ידי נשים שעברו את המחלה והחלימו. מס' הטלפון 1-800-363-400 שעות הפעילות: ימי א-ה 10.30-13.30 16.00-19.00 ובימי ג בנוסף 19.00-21.00 אנו מזמינות אותך להתקשר , ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע