שאלה לגובי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גובי שלום רב תודה רבה על תשובתך האם ידוע לך מה אחוזי ההצלחה של היפרתרמיה בגוף תודה רבה הדי
שלום הדי, לא קיים מושג שנקרא אחוזי הצלחה של היפרתרמיה. היפרתרמיה לא ניתנת כ - STAND ALONE THERAPY בסרטן, אלא כחלק מפרוטוקול הכולל דברים נוספים. יחד עם זאת יש מחקרים המראים את האפקטיביות של ההיפרתרמיה בטיפול במחלה. גובי
שלום לך הדי לכי לבית חולים ציבורי (כגון מאיר או הדסה בלינסון וכדומה) אשר גם שם יש את הטיפול הזה ואולם עם רופאים מהשורה ידוע לי על מכון פ ר ט י שמפרסם עצמו בעיתון - צילצלתי אליהם סתם לבדוק את מהכות הטיפול והאמינות שלהם בערך אפס. נסי בתי חולים ציבוריים בהצלחה ובבריאות שלמה ריקי