שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום יש לי גידול עם הורמונלי בערכים מאוד גבוהים ונוטלת טמוקסיפן גינקלוגית הציעה לי לקחת אוטרוגסטן 10מיליגרם 5 כדורים שיש לי עיבוי רירית להפלת הרירית ברחם אני פוחדת כי האוטרוגסטן מכיל פרוגסטרון מה דעתך? תודה דינה
לקריאה נוספת והעמקה
איני יכולה לענות לשאלה רפואית כה ספציפית בפורום. אך באופן עקרוני איני רואה כל צורך "להפיל את רירית הרחם" בזמן טיפול הטמוקסיפן. דברי עם האונקולוג שלך או פני ליעוץ לגנקולוג עם נסיון בחולות המטופלות בטמוקסיפן.