מערכת חיסונית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה אימי חלתה בסרטן השד, במהלך התקופה היא עברה ניתוח להסרת הגידול והקרנות. בנוסף היא חלתה בדלקת ריאות קשה מאוד. לפני יותר מחצי שנה היא סיימה טיפולים ועדיין בבדיקות הדם שלה אין כל שיפור ברמת הליקוציטים (שהם בעצם הסימן להתחזקות המערכת החיסונית?) שלה והיא ממשיכה לרדת. במה תלויים הליקוציטים ואיך אפשר להעלות את רמתם לפחות לגבולות הנורמל?
ניתוח והקרנות לשד אינם אמורים לפגוע במערכת החיסונית. אם לאמך יש בעיה ממושכת של ספירת דם לבנה נמוכה אני מציעה לפנות ליעוץ המטולוגי.