קיצור תולדות הרפואה....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיצור תולדות הרפואה:"דוקטור כואבת לי האוזן".... 2000 לפני הספירה "אכול את השורש ה י ר ו ק הזה 1000 לפני הספירה " השורש עבודת אלילים - תתפלל" 1850 לספירה " התפילה אמונה תפלה - שתה את השיקוי הזה" 1940 לספירה "השיקוי פרימיטיבי בלע את הגלולה הזאת" 1980 " הגלולה אינה יעילה קח אנטיביוטיקה" 2004 "אנטיביוטיקה עשויה מחמרים מלאכותיים אכול את השורש ה י ר ו ק הזה" כך למען האמת אני חשה....... בפרט בכל הנוגע למחלה הזאת בברכה ריקי
היי ריקי מתחברת לכל מילה שכתבת שלך הדי