יעוץ לגבי בדיקת בלוטות הלימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני 4 חודשים עברתי כריתת גוש בשד , תוצאות הבדיקה הפתלוגית פפילומה עם מספר איזורים קריבריפורמים של תאי קרצינומה בעלי אטיפיה גרעינית קלה. נראו מיטוזות אחדות בלבד. מדובר ב papillary carcinoma in situ . קיבלתי 25 הקרנות וטומוקסיפן ל-5 שנים. לא עברתי בדיקת בלוטות ואני מודאגת מזה, אני נבדקת ידנית ובדיקת מרקרים. שאלתי האם זה מספיק? ואולי זו טעות שלא בדקו לי את הבלוטות זה מטריד אותי. אשמח לקבל תשובות תודה
הסרטן שהיה לך הוא לא חודרני ועקב כך הסיכוי שיהיו גרורות בבלוטות הלימפה הוא אפסי. היי שקטה אין כל צורך בבדיקת הבלוטות.
תודה על ההתיחסות רציתי לשאול: בעקבות לקיחת טומוקסיפן יש לי גירוי וגינלי עם הפרשות כמו כן קצת קוצר נשימה. האם למרות תופעות אלו אני צריכה להמשיך עם נטילת הכדור, ואיזה טיפול אני יכולה לקבל לגירוי הוגינלי אשר מפריע לי מאד. תודה תקווה