שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מבקשת חוות דעתכם ,האם במסגרת מעקב שוטף לאחר סרטן שד בדיקת MIR יכולה להחליף את ממוגרפיה ואולטרסאונד (יש לי אישור הקופה לביצוע MIR). בתודה מראש רות
לקריאה נוספת והעמקה
לרות שאלתך מוזרה, בדרך כלל זה אינו המסלול צריכה להיות סיבה טובה לכך
MRI אינו מהווה תחליף לממוגרפיה או אולטרסאונד, הנסיון איתו הוא יחסית קצר ויש הרבה פעמים של רגישות יתר של הבדיקה. בתלות בגיל ובסמיכות השדיים MRI יכול להדגים גידולים שלא מודגמים בממוגרפיה או US אך הקפיצה של שימוש רק ב MRI נראית לי מעט מוקדמת.