לרופא/ה - קולטנים להורמונים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בביופסיה של השד אובחן DCIS ללא קולטנים להורמונים בביופסיה של בלוטת הלימפה - התגלו תאים סרטניים. עברתי כימוטרפיה וניתוח - ואז כבר לא היו תאים סרטניים. הרופאה שלחה למעבדה לבדוק אם הגידול בבלוטה רגיש להורמונים - ואמרו לה שהריקמה שלקחו לא מספיקה. מה עושים עכשיו? הרופאה אומרת שלא כדאי לקחת טמוקסיפן - אם לא בטוח שהגידול היה רגיש, ומצד שני אולי הוא היה רגיש להורמונים ואם לא אקח אני אהיה בסכנה???ז מה אני יעשה?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה מאד לענות לשאלתיך ללא פרוט מלא של הדו"ח הפתולוגי. אולי כדאי לנסות שוב לדבר עם המכון הפתולוגי. זהו באמת יעוץ שאי אפשר לתת בפורום.