התייעצות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה בת 23,בד"כ בריאה. הבעיה שלי היא שעל השד הימני שלי יש נקודת חן, שבמשך שנתיים האחרונות גדלה ושינתה את צבעיה. אני פוחדת שאולי זה יתפתח לסרטן. מה עליי לעשות? האם לעשות בדיקת שד? או ביופסיה? או לכרות אותה? ובנוסף רציתי לדעת איך אני יכולה למנוע סרטן שד? איזה מזון לאכול והאם ספורט עוזר? אודה על התשובה
שלום לריסה, אנו ממליצות שתיפני למרפאת שד או כירורג שד בקופת החולים לה אליה את שייכת לשם בדיקה שיגרתית. זהו המקום לקבל תשובה לכל שאלותתיך. בברכה, צוות אחת מתשע
אם יש לך נקודת חן שגדלה ושינתה צבע, זהו בהחלט דבר שדורש בדיקה, אך הוא אינו קשור לסרטן השד. נקודות חן כאלה עשויות להפוך למלנומה, ולכן חשוב לאבחן זאת בהקדם. אני מציעה לך להתייעץ עם רופא עור, שיוכל לומר לך אם כדאי להוציא את הנקודה ולשלוח אותה לביופסיה.