בליטות על החזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, יש לי סביב לפיטמה (גם מאוד קרוב אליה) בליטות קטנות, כעשר במספר, בכל צד. יש לי את הבליטות האלו כבר זמן רב, הן לא משתנות ולא יוצא מהן כל נוזל האם זה נורמלי? האם אלו בלוטות חלב או שעליי ללכת להבדק בנושא?
שלום מיה, זה נשמע כמו בלוטות עוריות לגמרי נורמליות א ב ל תמיד אם לא בטוחים כדאי להיבדק, ולא להסתפק בייעוץ וירטואלי.
למיה, זו תשובה רצינית למרות שנשמע כאילו היא לא... סלוודור דאלי קרא לציצי עם בליטות מסביב "חוגת טלפון" .... (דומה, לא?) ואם זה מרגיע אותך זוהי תופעה מאוד מוכרת - כנראה בעיקר בספרד (...), אבל מסתבר שגם בישראל... אבל אם את עדיין מוטרדת תתייעצי כמובן עם רופאים ולא עם ציירים...