BRCA2
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 48, עברתי ניתוח להוצאת השחלות עקב היותי נשאית של המןטאציה BRCA2 ורציתי לשאול האם יש בארץ מרכז המרכז אינפורמציה ו/או מעקב לגבי נשאיות כמוני. במיוחד מענין אותי לדעת האם יש טעםלקחת תרופות כמניעה כמו הטמוקסין (נדמה לי שכך קוראים לתרופה הזו). מודה להייחסותכם.
לציפי אכן צריך הי ה להיות מרכז כזה, לא ידוע לי שיש הפתרון האופטימלי בעיני, במצב היש הנוכחי - היצמדי לאונקולוג שאת בוטחת בו שילווה אותך וידריכך לאורך כל הדרך לגבי הטאמוקסיפן - שאלה קשה ונכונה, אך יש לדון בה איתך פנים אל פנים מתוך הכרת כל נתונייך ד'ר רותי לאופר