טיול בחו"ל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנתי כחולה בסרטן שד בספטמבר 2002 ועברתי טיפולים כימותרפיים, ניתוח למפקטומי במאי 2002, והקרנות שהסתיימו בתח' ספטמבר 2003. אני לא מקבלת טיפולים נוספים וכיום אני נמצאת במעקב. לפני כחודש היתה לי דלקת בשד המנותח שהתפתחה לאבצס. האבצס נוקז, נטלתי אנטיביוטיקה כשלושה שבועות, והמקום החלים. אני רוצה לנסוע לחו"ל לתקופה של מס' חדשים, ושאלתי היא האם יש מדינות שעדיף שלא אטייל בהן? (אני מתעניינת בעיקר באזור המזרח הרחוק, דרום-מרכז אמריקה, תורכיה ואוסטרליה). וכיצד או היכן אוכל לקבל ייעוץ רפואי אישי בנושא? (יש לי מכבי מגן אם זה רלוונטי).
לא נראה לי שצריכה להיות מגבלה , אך זו שאלה שיש להפנות לכירורג ואונקולוג מטפלים