הגדלת חזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח למפקטומי,אני כשנה וחצי אחרי טיפולים כימותרפיים והקרנות, נוטלת את הטמוקסיפן (נאמר שלמשך חמש שנים .) רציתי לדעת מהן הדיעות הקיימות לגבי הגדלת חזה - האם זה עלול לגרום להישנות המחלה , האם זה מקשה על ביקורות כירוגיות , ובכלל האם זה מסכן את בריאותי ???? אשמח לקבל תשובות בעניין . נעמי.
את יכולה לעשות , אני דיברתי עם המנתח שלי , והוא אמר לי כי אפשר לעשות ,
שלום, ככלל אין עדות שהגדלת חזה מעלה שכיחות של איזושהיא מחלה כולל סרטן השד. יש לזכור שהמעקב האונקולוגי לאחר שד מוגדל הוא מעט בעייתי מכיון שיש לעשות ממוגרפיה בשיטה מיוחדת וגם אז יש אחוז קטן של רקמת השד שאינה מודגמת. בדיקות אחרות כמו MRI עדיין יקרות ולא מכוסות ע"י קופות החולים בברכה