לד"ר בן ברוך -כאב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר מספר ימים יש לי כאב כשאני לוחצת בלבד על נקודה מסויימת במקום בו מתחבר הצוואר לחלק קדמי עליון מעל השד אין שם בליטה אלא רק כאב כשאני אני לוחצת בצד השני זה לא כואב האם יש שם בלוטות? האם אלה בלוטות לימפה שאולי נגועות? מה עליי לעשות בנדון? איזו בדיקה תבדוק זאת הכי טוב? תודה
האזור שאת מתארת הוא אזור צלעות או עצם הבריח. מתחת ומעל לעצם הבריח יש בלוטות, אך יש לבדוק זאת. כדאי לפנות לרופא לבדיקה, אם הכאב נמשך אפשר לבצע צילום מכוון או מיפוי עצמות