ל-Gubi או נדב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שאלתי היא בקשר לתוספי מזון ותכשירים שיעזרו לי להמשיך ולחיות בשקט. להלן ההיסטוריה: 20 JAN 2003 LEFT LUMPECTOMY + AXLND IDC G3 TIC (1.8CM) NO (0/19) MO ER +2 PR +3 5 MARCH 2003 MASTECTOMY LEFT, (DUE TO DCIS) CHEMOTHERAPY 6 CMF D1 Q3W NO RADIATION THERAPY FOR NORMAL THERAPY TAMOXIFEN 20 / D FOR 5Y מה שההומאופטית מציעה לי לקחת: TNT SUPPER ANTI OXIDANT כלורופיל E. VITAMIN מה דעתכם? מה המלצתכם? תודה ושוב תודה.
שלום יונית, לא ניתן לתת יעוץ אישי על פרוטוקול הוליסטי בפורום אינטרנטי, מה גם שחסר הרבה מידע נוסף. בברכה, גובי
שלום, יש תכשירים/מוצרים חדשים מעולים אשר יכולים לסייע לך רבות. אבל.... אני מציע לך לפנות ולהתייעץ עם הרופא המטפל שלך הוא/היא אמורים לדעת ולהכיר את כל הפיתוחים החדשים המיועדים לסייע, להגן ולעזור לך "להמשיך ולחיות בשקט", כפי שאת מבקשת. בררי ואם תרצי מידע נוסף/ספציפי על רופאים, מרכזים רפואיים מתקדמים, אשר בהם פועלים מרפאות לרפואה משלימה צרי קשר ואשתדל לעזור. סוף שבוע טוב,