שאלה לאפרת שחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאפרת שלום לא שומעים אותך אני מקווה שהכול בסדר קראתי כול מילה שכתבת בקשר לשחזור לאחר בירורים אני הולכת לפגישה אצל הרופא שביצע ת אצלו את השחזור ורוצה לבקש את אותה השיטה נראה על פניו שהשיטה יותר עדינה (אני מתכוונת לשטל סלקון ולמלא עם מי מלח ) יש לי את הפלפון שלך מבקשת אשור לדבר ולשאול כמה שאלות לפני שאני מתחילה תודה דורית
הי דורית, הכל מצוין אצלי. פשוט הייתי עסוקה עם התזה שלי וסוף-סוף סיימתי. לכן לא היה לי זמן לכתוב בפורום. אשמח לדבר איתך בכל עת שתרצי, אפרת