שאלה לבנות לנכות רפואית קבועה עקב כריתא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום קיבלתי נכות רפואית זמנית לשנה בשעור 100% אני אמורה לגשת שוב לועדה לאחר תום השנה הזמנית אולי אחת מכן עברה את המסלול איזו נכות אני אמורה לקבל באופן קבוע? אני שמחה לשאול בעניני כסף ולא שאלה בריאותית תודה לכולן יפה
היי יפה עד כמה שאני הבנתי, אלא אם כן את סעודית, הנכות היא לשנה וזהו. כך לפחות היה אצלי. המון בריאות רונית
לרונית שלום אני לא סיעודית אני מתפלא כיצד לא נותנים נכות רפואית (אני מתכונת נכות לצורך מס הכנסה) לאשה שעברה כריתת שד? בכול מקרה תודה והרבה בריאות יפה
אני קיבלתי 32% באופן קבוע ואיני יודעת אם לערער על כך.
הי עדה, מתי עברת את הכריתה ואחרי כמה זמן קבלת נכות קבועה? אני קבלתי 25%. על-פי מה מחליטים? האם עברת כריתה דו-צדדית? שחזור? אפרת