ביופסיה ניתוחית בשד. בגלל מורסה עם חשד לממאירה.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול לגבי הניתוח open biopsy . ( בגלל מורסה עם חשד לממאירה) אלו סימפטומים צריכים להופיע על מנת לבצע את הניתוח ואילו בדיקות צריך לעשות לפני ואחרי הניתוח. מהו מהלך הניתוח?
אילת שלום ביופסיה באיזור מורסה נעשית רק לאחר שהמורסה לא החלימה זמן ממושך למרות טיפול אנטיביוטי מתאים. אפשרות שניה כאשר המורסה החלימה אבל בבממוגרפיה או באולטרה סאונד או במשוש יש ממצא שטיבו אינו ברור. הביופסיה היא למעשה לקיחת רקמה מהגוף והעברתה למקרוסקופ של הפתולוג, הפתולוג רואה את התאים ברקמה ויכול לומר בודאות אם אלו תאי שד דלקת ו או גידול. ערב טוב.