מחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 46, הוצאת גידול מהשד ובלוטות נקיות. בלי טיפול כימי ובלי הקרנות, לוקחת טמוקסיפן. המחזור שלי ב-4 חודשים האחרונים מגיע בזמן אך כמות הדם היא בערך 10% מהרגיל, וזה קורה ברצף כבר 4 חודשים. שאלתי היא, אם מחזור שעומד להיפסק נעשה בדרך זו, או רק אם הוא מדלג על הזמנים זה מעיד על שיבושים במחזור.
אם תלחצי על "בריאות השד" שמופיע בשוליים האדומים באתר "אחת מתשע" ובסוף העמוד יש "מידע רפואי" ולאחר מכן יש קטגוריות - תגיעי להורמונים - יש פירוט על התרופה שאת מקבלת ותשובה לגבי שאלתך. (תלחצי על סמל W כי זה מודפס בוורד). בהצלחה.