לחברתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב לכולן!! היום בעבודה סיפרה לי חברה טובה שהיא לא ישנה חצי לילה , התענינתי מדוע , והיא אמרה שיש לה גוש בשד וזה כאב מאוד ולא יכלה לישון מכאב ,היא נתנה לי למשש והרגשתי אכן גוש , כמובן שהכרחתי אותה לקבוע תור לכרוג לפחות שיראה מה זה נתנו לה רק בעוד שבוע .לבנתיים היא כואבת . האם זה יכול להיות דלקת או איזה זיהום?ולא סרטן? אני דואגת לה היא בת 37 . תודה מראש לעונים . המון בריאות
שלום אודליה, גוש בשד יכול להיות הרבה דברים - היא מוכרחה להיבדק, ושבוע זה הרבה זמן לחכות גם אם מדובר בדלקת או זיהום: אפשר לנסות לדבר עם המרפאה ולהסביר את פרטי המקרה, בתקווה שיוכלו לתת לה תור קודם, או לחפש כירורג אחר שיכול לקבל אותה בהתראה קצרה. אם הכאבים באמת קשים - אפשר גם לפנות למיון.