שאלה לפרופסור אילן כהו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופסור אילן שלום אני לוקחת טמוקסיפן כשנתיים בת 44 כנראה עקב טמוקסיפן יש לי פוליפ שנבדק ויצא תקין אני מניחה שהפוליפ נוצר כתוצאה מהטמוקסיפן האם אני צודקת? האם הפוליפ יכול להעלם מזלוטקס? כיצד ניתן למנוע את הפוליפ בכלל? תודה דינה
לקריאה נוספת והעמקה
הפוליפ אכן נוצר קרוב לוודאי עקב הטיפול עם טמוכסיפן. הוא עלול לגדול שוב, אך הסיכוי לכך לא גדול. זלודקס אינו גודם לצמיחה של פוליפים. אך השילוב של הטמוכסיפן יכול, כאמור, לגרום לצמיחת פוליפים. לא ניתן למנוע את צמיחת הפוליפים. יש צורך לבצע מעקב עם אולטרהסאונד ולשקול הצורך בבדיקת חלל הרחם בהתאם. בברכה פרופסור אילן כהן