לאחר טיפול כימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיימתי טיפול כימותרפי, ביקרתי אצל האונקולוג אשר ביצע בדיקה ידנית, ונתן לי טמוקסיפן ל-5 שנים. כששאלתי מה עם בדיקות כמו מיפויים, CT, ענה לי שלא צריך. האמנם? מה מקובל בד"כ? עוד שאלה: בדף האבחנה שלו רשם ששד ימין (הלא מנותח) מאד מגורגר (?) מה זה?
לנעמי המקובל הוא שאם אין סיבה מיוחדת, כמו תלונות מפי המטופל, או מימצאים בבדיקה הגופנית, לא מבצעים בדיקות הדמייה למיניהן, שכן לרוב, במצבים אלה, אינן תורמות דבר למעט חרדה וקרינה.. שד של אשה לעולם אינו הומוגני לחלוטין, השד שלך, לדעת רופאך, כנראה יותר בלתי הומוגני מהרגיל; זה שכיח ולרוב חסר משמעות קלינית. ד'ר רותי לאופר