טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 3 שנים עברתי למפקטומי, עם הקרנות בלבד, עקב גידול בשד, ללא גרורות. אני מקבלת טמוקסיפן. בנוסף עברתי לפני שנה כריתת שחלות, עקב שינוי בציסטה שהיתה במעקב. הציסטה היתה שפירה והטיפול היה מניעתי. בעקבות הניתוח ישנם סימפטומים של גיל המעבר ובעיקר ירידה חדה בליבידו. הרופא שניתח אותי המליץ על ליויאל, אבל לא קיבלתי על כך תמיכה מהאונקולוגית ומרופא הנשים שמטפל בי כעת. האם יש פתרון אחר לבעיה או דיעה אחרת לגבי הליויאל?
קחי רמפרין של אלטמן לי זה מאד עזר