לרופאים(אונקולוגיה)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופלת בחומר האדום - כיום אחרי הטיפול הרביעי לפני סידרה של 12 טפולים בטקסול. ידוע שיש לי פגיעה גם בבלוטות. שאלותי: 1. האם מותר לי להשתמש בדיאודורנט, אם מותר איזה? 2. האם הטיפול בטקסול הוא למניעת התפשטות הגידול? או לצמצום הגידול? תודה מצפה לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
למטופלת מותר לך להשתמש בדיאודורנט, עדיף בלי אלכהול תרופת הטאקסול ניתנת כטיפול משלים למנוע הישרדותם של תאים ממאירים אם ישנם כאלה, או , כשניתנת לפני ניתוח, לצמצם את הגידול שאלות כה חשובות נורא חשוב לשאול את המטפלים, ולא להגיע לטיפול רביעי בלי להבין מה ולמה שיהיה לך קל ד'ר רותי לאופר