Osteoartritis
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנתיים עברתי ניתוח כריתת שד, כולל 17 בלוטות לימפה (9 נגועות). הישלמתי טיפול כימותרפי והקרנות. היום אני מקבלת טיפול יומי ב- Tamoxifen. בינתיים יש לי גם Osteoartritis בידיים וברגליים. כמה שידוע לי, ביד שבצד הניתוח אסור לי לעשות טיפול חשמלי או אמבטיה חמה. שאלתי לגבי הרגליים: האם עלי להימנע גם ברגליים מחימום ע"י חשמל (כרית חשמלית) או מאמבטיה חמה ?? תודה מראש, נועמי
לקריאה נוספת והעמקה
אין שום מניעה לחימום הרגליים בכל דרך שטובה לך חשוב רק לוודא את האבחנה של אוסטיאוארתריטיס ולטפל בהתאם הצלחה ד'ר רותי לאופר