מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יודעת שיש הרבה מאוד חילוקי דעות האם לעשות בדיקת מרקרים. הבנתי שאם המרקרים בסדר זה לא אומר ממילא שהכל טוב, אבל האם מצד שני, כשהמרקרים לא בסדר זה בהכרח אומר שמשהו לא בסדר ??? אני מעריכה שהתשובה חיובית - אז למה לא לעשות בדיקת מרקרים ? תודה מראש, יונית.
הבעיה היא האם יש משמעות לגילוי מוקדם של גרורות עקב עלית מרקרים כאשר אין כל סימטומים או ממצאים בבדיקה גופנית. היות ולפי הנתונים שקימים עד כה אין משמעות לגילוי מוקדם של גרורות, אזי יוצא מכך שאין צורך בבדיקת סמנים באופן שגרתי. אך יש בהחלט רופאים הנוהגים אחרת.