גוש ציסטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת ממוגרפיה יצא הכל תקין גם בבדיקת כירורג ידנית באולטרא סאונד נראה גוש ציסטי מה המשמעות? תודה מצפה לתשובה
קצת פרטים: נמצא בסונר: בצד ימין גוש ציסטי בגודל 7 מלימטר בצד שמאל 2 גושים ציסטים בגודל 9 מלימטר ו13 מלימטר גילי 40 תודה
שלום רב, גוש ציסטי, או ציסטה, זהו מעין כיס המכיל נוזל, ממצא שככיח באולטראונד ובדרך כלל חסר כל משמעות. תראי את הבדיקה לרופא שהפנה אותך, אבל ממש אין צורך להיות מבוהלת - ואם זו אכן ציסטה פשוטה, אז אין צורך לעשות שם דבר מעבר לזה.