עבודה על שיקום לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן שמי עדי ואני מעוניינת לעשות עבודה על תהליך השיקום שלאחר ניתוח סרטן השד. העבודה היא במסגרת קורס פילאטיס שאני לקראת סיומו בשבועות אלה. בחרתי בתחום זה משום שזהו נושא שמעסיק היום יותר ויותר נשים. אני רוצה להכיר מישהי (או מספר נשים) שנמצאת כיום בתהליך שיקום שלאחר הניתוח: שהתחילה פיזיותרפיה או עומדת להתחיל פיזיותרפיה. המטרה היא למצוא דרכים שהפילאטיס יכול לתרום לשיקום ולחזרה לטווחי התנועה התקינים (כמובן לא במקום העזרה המקצועית והפיזותרפיה). אין צורך להיחשף. ניתן ליצור עמי קשר ב [email protected] בברכה עדי
שלום עדי, אשמח לעזור לך בעבודה. אני חזרתי אחרי ניתוח השד להתעמלות בסטודיו C . אם תרצי יותר פרטים, צרי איתי קשר. תמי
תמי שלום אם תוכלי להשאיר לי כתובת אימייל או טלפון כלשהו , כדי שאוכל ליצור איתך קשר תודה עדי