סמנים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה לד"ר בן ברוך ולצוות אחת מתשע אבקש לדעת מהו הסמן CA19.9 ומהם הנורמות לסמן זה. אנא ענו לי בעברית ולא בשפה האנגלית כפי שהשיבו צוות אחת מתשע. מודה מראש, יעל
שלום הטוח של הסמן הזה הוא בן 0-35 שלך נמצא בטווח הנורמלי למרות שהרופאים לא כל מתייחסים לנושא של הסמנים. לעיתים הסמנים בסדר והמצב לא טוב. כנראה שאם הסמנים מעבר לטווח הנורמלי אז עורכים בדיקות לראות מה הסיבה . בברכה ריקי
CA 19-9 הוא סמן המוגבר בדרך כלל בגידולי לבלב, קיבה ומערכת העיכול. אין לו משמעות ברורוה בגידולי שד. ערכים נורמליים בתלות במעבדה עד 35 יחידות