סמנים מטבוליים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב-מכיון שהרופאה שלי בחופשה,אשמח לקבל מכם תשובה. אני בת 49,אחרי טיפול כימו חמישי-אנדוקרצונומה ,עשיתי בדיקת סמנים ca-15.3 התוצאה 24.5 -מה משמעות התוצאה לגבי .בתודה
שלום דידי, באתר עמותת אחת מתשע יש מידע על הבדיקה לנוחיותך הועתק המידע :- הסמן CA 15-3 הוא סמן נוסף לסרטן השד. הרמה הנורמלית של CA 15-3 היא פחות מ- 40 UI/ml. רמה של 40-60 UI/ml מציינת עלייה מתונה, ורמה מעל 60 UI/ml מציינת עלייה גבוהה. הסמן אפקטיבי בעיקר במעקב אחר סרטן שד גרורתי. ברוב המקרים אין משתמשים ב- CA 15-3 ככלי בלעדי להערכת סרטן שד גרורתי, אולם הוא יכול להוות אמצעי עזר נוסף המאפשר לדעת אם חולה מגיבה לטיפולים שהיא מקבלת. בברכה, צוות אחת מתשע