שאלה לבנות ולאונקולוגית :מה מרגישים אחרי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי למפקטומיות כימותרפיה והקרנות חודש אחרי שתמו ההקרנות יש לי כאבים מדי פעם בשד דקירות ולעיתים כאב יותר חזק האם זה מוכר? אני לא מרגישה כלום בשד מלבד המקומות הקשים בהם נותחתי אבל הכאבים מטרידים אותי על העור חיצונית אין שום סימנים אחרי ההקרנות האם זה טבעי?
למיכל חבל שלא ציינת את גילך והאם את מקבלת כרגע טיפול נוסף כל שהוא מכל מקום, התחושות שאת מתארת שכיחות ביותר חודש לאחר סיום הקרינה ועלולות להימשך זמן ארוך (חודשים); לרוב אין בהן להעיד על משהו מדאיג, למרות היותן מטרידות ומפחידות את זו שחשה אותן, וזה טיבעי. מובן שאין בתשובתי תחליף להתייעצות עם האונקולוג/ית שמכיר/ה אותך ומטפל בך בברכה ד'ר רותי לאופר