לד"ר אילן כהן- טמוקסיפן וגלי החום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעבר המלצת כאן לקחת במקביל לטמוקסיפן כדורי פרוזק או סרוקסט להפחתת גלי החום האם גם לציפראמיל=רסיטל) יש השפעה זהה בהפחתת גלי החום? כדור הרסיטל משמש אותי לדיכוי חרדה. האם ידוע עליו משהו בהקשר של גלי החום??או עדיף לפתור 2 ציפורים ב"מכה" ולקחת את הפרוזק? אודה לעצתך.
לקריאה נוספת והעמקה
למירי לכדורי רסיטל אמורה להיות השפעה דומה על גלי החם. אך חייבים לדעת שלאחרונה היה מחקר שהראה של ירידת התפקוד של הטמוכסיפן בנכחות התרופות הללו. אמנם היה זה מחקר ראשוני ואין כל המלצה להפסיק לתת תרופות אלו עם טמוכסיפן. בברכה פרופסור אילן כהן