הפסקה בהקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשלב ההקרנות אחרי כימוטרפיה וניתוח , עברתי כ-10 הקרנות. בשבוע האחרון לא יכולתי לעשות את ההקרנות ביום שני ואמרו לי שזה לא נורא לדלג יום. ביום חמישי התקשרו אלי ואמרו לי לא להגיע כי המכונה התקלקלה, כך ששוב דילגתי יום ובשישי שבת לא עושים הקרנות. האם זה נורא? מה לעשות?
א. זה לא נורא. ב. מה את יכולה לעשות? לתקן את המכונה??? ג. למה לא עשו לך הקרנה לפני שהמכונה התקלקלה?
זה לא נורא ואין מה לעשות, קורה שהמכונה מתקלקלת. דחיות מינימליות מסוג זה לא פוגעות ביעילות הטיפול