סרטן שלב 4- לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנתי לפני כשנה בסרטן שד+ 3 גרורות בעצם, אחת בכתף ו -2 בחוליות ע"ש. טופלתי ב- 9טיפולי CAF ומאז בטקסוטר( כ- 16 טיפולים) כמו כן אני מקבלת גם ארדיה. התגובה לטיפול טובה. בשד יש שריד קטן לסרטן שכבר לא נראה בממוגרפיה, ובחוליות הנגעים היו ליטיים וכעת הם סקלרוטיים. במיפוי רואים כעת רק גרורה אחת. שאלתי- האם הקרנות לכל אזורי המחלה יכולות לעזור ? ואם כן, כיצד? אם לא, איך להמשיך טיפול?
האם יש מידע על רגישות להורמונים (רצפטורים) וכן מידת ביטוי של HER2? ככלל אין מקום לטיפול קרינתי לכל אתרי המחלה, אלא אם כן יש בעיה מקומית. אם הגידול רגיש להורמונים יתכן ואפשר להפסיק טיפול כימי ולעבור להורמונים יחד עם ארדיה, אם לא רגיש להורמונים יש מספר אפשרויות: להמשיך אותו טיפול, להפסיק ולהשאר עם ארדיה בלבד, מה יתאים לך תלוי במכלול פרטי המחלה רעילות לטיפול וכמובן רגישות להורמונים. עצות מסוג זה הן מעבר לניתן ולרצוי לביצוע בפורום ודורשות יעוץ פנים אל פנים.
האם יעוץ רפואי הניתן ע"י דר' בן ברוך באינטרנת הוא חוקי בלי לראות את המטופל? בלי ללמוד את עברו ? בלי לבדוק את הנתונים עליו ? זה פשוט רשלנות . אולי אותה מטופלת אוד תבצע את המלצותה הרפואיות ומייד תמות אתם תתנו את הדין ? האם יש חוק של טיפולים רפואיים באינטרנת שכול חברי הפורמיים לא יודעים סימו לב היש לכם אישור של מישרד הבריאות לתת מרשמים וטיפולים רפואיים דרך האינטרנט ? מעניין לשמוע את תגובתכם .
האם יעוץ רפואי הניתן ע"י דר' בן ברוך באינטרנת הוא חוקי בלי לראות את המטופל? בלי ללמוד את עברו ? בלי לבדוק את הנתונים עליו ? זה פשוט רשלנות . אולי אותה מטופלת אוד תבצע את המלצותה הרפואיות ומייד תמות אתם תתנו את הדין ? האם יש חוק של טיפולים רפואיים באינטרנת שכול חברי הפורמיים לא יודעים סימו לב היש לכם אישור של מישרד הבריאות לתת מרשמים וטיפולים רפואיים דרך האינטרנט ? מעניין לשמוע את תגובתכם .
הגידול רגיש + \- לאסטרוגן לפרוגסטרון שלילי וHER2 שלילי. אני מטופלת גם בזולדקס. האם יש עדות שהמשכה בטיפול הכימי מאריכה הישרדות יותר מאשר הפסקה וקבלת טיפול הורמונלי בלבד?