דחיפות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע שעבר התגלה לי בשד גידול סרטני בגודל 1.3 ס"מ. הגידול התגלה בעקבות דלקת בשד - לא ניתן למששו חיצונית. נעשתה ממוגרפיה -שגילתה את הגוש ובעקבותיה ביופסיה אשר תוצאותיה הסופיות עדיין לא התקבלו. מן הסתם הזמן משחק פה תפקיד קריטי, אבל את תוצאות הבדיקות - דם ומיפוי כבד, ניתן לקבל רק ביום ג'. האם זה בסדר לחכות כל-כך הרבה זמן עד לתחילת טיפול כלשהו? האם אין צורך בקבלת טיפול כימותרפי ראשוני מיידי? בתודה, שוש
לקריאה נוספת והעמקה
שוש שלום אין כל דחיפות ואין משמעות להשהיה של ימים ואפילו שבועות אחדים בטיפול בסרטן שד. מקוה שיעבור בהצלחה פרופ' מ. גוטמן