לד"ר בן ברוך ולד"ר גוטמן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבקשה תענו על שאלתי בענין הצלקות ( מספר שורות אחרי הודעה זו) תודה
לאחותי גילו סרטן השד ליפני שיבעה חודשים היא הורידה את השד והטיפולים שהיא קיבלה כימוטרפיה לשישה שבועות כרגע היא מקבלת הקרנות 25 טיפולים השאלה שלי היא מאוד סובלת מיכאב בחצי ראש בצד שמאל זה מתחיל מהראש עד לצווארהיא אמרה לרופאה המטפלת היא קיבלה סיטיהתוצאות בסדר שכחתי לציין שהאזור קצה נפוח . מה גורם לכאבי הראש ולנפיחות היא מאוד מודאגת הרבה תודה אם תענה על שאלתי