בירוקרטיה מייגעת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא האמנתי שיגיע היום שבו סבך הבירוקרטיה מייאש אותי יותר מאשר המחלה והטיפולים . האם נתקלתן במקרה שבו ביטוח לאומי אישר מאה אחוז נכות ל-9 חודשים , אבל מס הכנסה ערער בטענה שמדובר על "תקופה ארוכה מדי" ??? מה שמגוחך כאן זה שאני עדיין בטיפולים והם אמורים להמשך גם מעט לאחר המועד שנקבו לי . הבנתי שעכשיו זה חוזר לביטול לאומי לועדה שתדון בערר . מה עושים ??? גם ככה חיכיתי 4 חודשים לתשובה של ביטוח לאומי. אנא עצה . מיואשת מהבירוקרטיה.
שלום רב, אנו ערות לתהליכי הבירוקרטיה , ולכן בעמותת אחת מתשע משתדלים לעזור גם בנושא זכויות. אנא צרי קשר עם רקפת מס' טלפון 400-363-800-1 נשמח לעמוד לרשותך. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה. אני אתקשר בהקדם .