אשמח להלוות פאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלומית, היי זו יוזמה נהדרת. לבנות חדשות, שלום קודם כל, אני לא שמחה שהצטרפתן אלינו, אבל זה המצב. יש לי פאה מתולתלת שסוף סוף אני כבר לא צריכה. היא ארוכה קצת מעבר לכתפיים, ויש לה פוני. אז מי שצריכה, מוזמנת לפנות אליי, וגם מי שצריכה הוראות טיפול בפאה. הפאה הזאת הצליחה לאחז את עיניה של אמא שלי במשך כל הטיפולים. אמנם כיסיתי את החלק העליון בכובע, כי הוא לא נראה כמו שלי, אבל שאר השער נראה דומה. בכל אופן, עכשו, כשחזרתי משבועיים בחו"ל, חזרתי "מסופרת", ואמא שלי הייתה מאוד לא מרוצה מה"תספורת", ושאלה: "נכון שאת גזרת בעצמך?". אבל סכנת הגילוי כבר עברה, וזהו, אני מקווה שאמא שלי, שהיא בת 75, תחיה את שארית ימיה (שיהיו ארוכים וטובים) בלי לדעת מזה כלום. בהצלחה לכן! ענת