היפרתרמיה וד

דיון מתוך פורום  סרטן השד

10/12/2003 | 12:03 | מאת: דליה

שלום לכן חליתי בסרטן השד עם גרורות בעצמות. שמעתי על ד"ר דוד שדה כמרפא, ועל היפרתרמיה אצל ד"ר ברנר. אשמח לשמוע חוויות מכאלה שעברו טיפולים אצל ד"ר שדה והיפרתרמיה תודה דליה

10/12/2003 | 12:45 | מאת: אריק

דליה, אני מציע לך להתרחק משניהם (אני מעדיף לא להרבות במלים במסגרת זו). אם היפרתרמיה רלבנטית (מקומית או בכל הגוף), כדאי לך לפנות לבית חולים הדסה.

11/12/2003 | 12:55 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

לאריק על תזלזל בעבודת הקודש שעושה דר' דוד שדה בזכותו חיים חולי סרטן שהרפואה הקונבנציונלית קיצרה את חיים ו/או שלא נתנו להם לחיות יותר ממספר חודשים וזכות טיפולי המסור של דוד שדה הם חיים עד היום הזרה לפני שאתה כותב אני ממליץ לך לבדוק טוב טוב בברכת בריאות טבעית בתזונה נכונה לאכות ואריכות חיים באושר

14/12/2003 | 18:45 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

לאריק המלצתך היא גרימת נזק לחולות הסרטן שיכולות להפיק ולקבל חיים חדשים בשיטות השונות מהמקובלות חומר למחשבה

מנהל פורום סרטן השד