היפרתרמיה וד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן חליתי בסרטן השד עם גרורות בעצמות. שמעתי על ד"ר דוד שדה כמרפא, ועל היפרתרמיה אצל ד"ר ברנר. אשמח לשמוע חוויות מכאלה שעברו טיפולים אצל ד"ר שדה והיפרתרמיה תודה דליה
דליה, אני מציע לך להתרחק משניהם (אני מעדיף לא להרבות במלים במסגרת זו). אם היפרתרמיה רלבנטית (מקומית או בכל הגוף), כדאי לך לפנות לבית חולים הדסה.
לאריק על תזלזל בעבודת הקודש שעושה דר' דוד שדה בזכותו חיים חולי סרטן שהרפואה הקונבנציונלית קיצרה את חיים ו/או שלא נתנו להם לחיות יותר ממספר חודשים וזכות טיפולי המסור של דוד שדה הם חיים עד היום הזרה לפני שאתה כותב אני ממליץ לך לבדוק טוב טוב בברכת בריאות טבעית בתזונה נכונה לאכות ואריכות חיים באושר
לאריק המלצתך היא גרימת נזק לחולות הסרטן שיכולות להפיק ולקבל חיים חדשים בשיטות השונות מהמקובלות חומר למחשבה