לרופא-האם סתם לחוצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי להתייעץ אם אני סתם לחוצה ,הייתי אצל כירורוג שאבחן גוש בשד בבדיקת אוטראסאונד כתבו במבנה פיברוציסטלי ללא עדות לגושים ציסטיים או סולידיים,ביקשתי לקבוע תור זה לא התאפשר ,הרופא הסתכל על הבדיקות מבלי שהייתי לידו ומסר דרך מזכירתו שהכל בסדר וזהו !!!!!!!!!!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, מאחר וחסרים פרטים רבים, קשה לתת אבחנה מוסמכת דרך הפורום. אנו ממליצות וזו זכותך לקבל תור לכירורג באופן אישי ולא טלפונית ולקבל את כל ההסברים הדרושים. והיה וזה לא מתאפשר בקשי את האולטראסאונד ופני לרופא כירורג שד אחר. בברכה, צוות אחת מתשע