האם מורידים בלוטת זקיף בכל בית חולים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ניתוח כריתה של שד ו בלוטת הזקיף ניתן לעשות בכל בית חולים למשל במדיקל סנטר בהרצליה או אסותא. או שצריך מיכשור וידע מיוחד?? מי נחשב למוממחה בתחום בלוטות הזקיף???
ידוע לי שיש חשיבות למעבדה שמבצעת את הבדיקה הפתלוגית וכמובן נסיון וידע של המנתח. דר' חיים גוטמן מביילינסון, מהמובילים בשיטה זו ובעל נסיון רב(יועץ בפורום). בהצלחה
היי אני עברתי את זה בהדסה עין כרם אצל ד"ר ניסן. אני יודעת שעושים את זה גם באיכלוב בהצלחה רונית
היי אני עברתי את זה בהדסה עין כרם אצל ד"ר ניסן. אני יודעת שעושים את זה גם באיכלוב בהצלחה רונית
היי אני עברתי את זה בהדסה עין כרם אצל ד"ר ניסן. אני יודעת שעושים את זה גם באיכלוב בהצלחה רונית
אילנה, שלום לך אני לא הייתי מעלה בדעתי לערוך ניתוח כזה בבית חולים מעין אלה שהזכרת. אני עברתי ביופסיה של בלוטת הזקיף בהדסה הר הצופים, אצל ד"ר אבי ניסן שהוא מומחה לכך, וארבעה חודשים אחר כך, אחרי 5 טיפולים כימותרפיים, עברתי אצלו כריתה דו צדדית ושחזור מיידי (ע"י ד"ר דין עד-אל באותו ניתוח), ואני מאוד מרוצה. תהיי בריאה!!! ענת
אילנה שלום, צריך מיכשור, צריך מעבדה פתולוגית טובה, וצריך כירורג בעל נסיון רב בסוג כזה של ניתוחים. אני עברתי את זה באיכילוב, אצל ד"ר פרי, ואני מאוד ממליצה. בהצלחה, תמי