שאלה בנושא אולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה בנושא אולטרא סאונד -האם יכול להיות שישנו גוש ושלא רואים את זה באולטראסאונד
מעוניינת לקבל גם תשובה לשאלה מרופאים
כן לי בניתוח הוציאו 2 גושים שנראו רק בפתולוגיה לא ממוגרפיה ולא אולטרהסאונד ראו אותם ליד הגוש המקורי שזיהו אני חושבת ש mri היה מבחין בהם אבל זה לא נעשה לפני הניתוח רק בפתולוגיה ראו לאחר הניתוח גוש קטן בגודל 0.7 ועוד גוש בגודל של 1.2 זו נקודה חשובה כשחושבים על אמצעי האבחון הקיימים כיום אצל צעירות (כמוני) מבנה הרקמה דחוס ולכן לא מבחינים בכל הקיים באמצעים הנ"ל וחבל...
היי אצלי, לצערי, לא ראו בממוגרפיה ולא באולטראסאונד ולא בבדיקה הידנית את הגוש הסורר. המון בריאות רונית
מצטער על האיחור בתשובתי. מצב כזה אפשרי. כדאי להמשיך בבירור ומעקב דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי