טיפול כימותרפי חדשני לסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2831519,00.html ארה"ב: טיפול כימותרפי חדשני לסרטן השד התרופה "טקסוטר" הצליחה להעלים את סרטן השד בקרב 87 אחוז מהנשים שטופלו. מומחה ישראלי: "המדובר בפריצת דרך של ממש". דיווח בלעדי מכנס סרטן השד העולמי בארה"ב.
זו לא תרופה חדשה , והיא ישנה בארץ , את הטקסול מפיקים מגזע הצמח ואת הטקסוטר מהעלים
יש לבדוק בזהירות רבה פירסומים על הצלחות בשיטות המקובלות ברפואה הקונבנציונלית סימו לב הם מגמתיים בלבד הם מגמתים בלבד הם מגמתיים בלד