נשירת שיער מטיפולים

דיון מתוך פורום  סרטן השד

05/12/2003 | 20:30 | מאת: ג

אני מבינה שנושר השיער מכל הגוף. לגבי גבות וריסים האם יש פתרון מומלץ לאחת שלא יודעת להתאפר . תודה

06/12/2003 | 11:05 | מאת: רונית א

היי אני בלית ברירה כן התחלתי להתאפר בתקופה הזו, סמתי סומק להסתיר את החוורון. קניתי עפרון חום לגבות(רצוי בצבע הגבות שלך). ומילאתי אותם(כי לא הכל נשר), כך שזה נראה טבעי. כמו כן הפוני בפיאה קצת הסתיר את הגבות. לגבי הריסים צירתי פס לעינים למעל לעפעף ולא בתוכו. מקוה שיעבור לך מהר רונית

07/12/2003 | 09:10 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

מוצר באישור משרד הבריאות הישראלי ובהשגחה על פי תוכנית טיפולית לא מקובלת מנע נשירת שער בטיפולים הקונבנציונליים מחקר שנעשה לחולי הסרטן בבת החולים תל השומר במחלקת ילדים בריאות טבעית בתזונה נכונה לאכות ואריכות חיים באושר

09/12/2003 | 13:02 | מאת: ענת ש

ג', היי הכרתי מישהי שעשתה קעקוע נפלא של הגבות. אני עצמי ציירתי גם את הגבות, וגם מעל לעפעף, מה שמטשטש קצת את הרושם של חוסר ריסים. בהצלחה!!! ענת

מנהל פורום סרטן השד